nilssonbygger.blogg.se

Familjen Nilsson håller på att bygga hus, följ resan här! Vi bygger ett Tranan special utanför Bollnäs i vackra Hälsingland. Ett projekt som startade under våren 2013 med planering och gick igång ordentligt under hösten.

L-block, isolering och ond axel

Kategori: Allmänt

Nu står det en byggbarack, isolering och L-block med mera finns på plats tillsammans med byggfirman och det fortsätter att hända saker! :-)
 
 
 
Och där huset ska byggas ser det ikväll ut så här: 
 
 
 
Nils-Erik kan inte hjälpa till så mycket nu, utan får åter tillbringa dagarna i en kontorsstol i Edsbyn.
 
Själv har jag drabbats av en vansinnigt ond vänster axel och är hemma och sjukskriven för tillfället. På hälsocentralen fick jag piller och en sjukgymnasttid nästa vecka, så då får jag väl kanske lite hjälp. Kiropraktorbesöket i måndags hjälpte inte så jättemycket känns det som. Googlar och funderar på om det kan vara diskbråck jag har, men det kanske visar sig. Hållning och rörlighet är vad jag försöker tänka på just nu. Jobbet med alla ansökningar som ska skrivas,får vila lite...
 
Fortsättning följer...

Kommentarer

  • Bigfoot säger:

    Hej å hå vad det går i byggandet!
    Nu smäller det väl snart och så står det en maskinhall på plats.
    Inte bra med ond axel.
    Krya på dig Lotta!
    Kram!

    Svar: Tack! Det verkar då inte vara diskbråck iallafall, vilket jag befarade... Men det kan ta någon vecka till att bli av med, tyvärr....
    Lotta Nilsson

    2013-08-15 | 09:01:17

Kommentera inlägget här: